Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Táplálkozás

Itt tippeket fogtok látni a

látni a helyes

étkezéssel kapcsolatban! Ha helyesen étkezel,akkor nem leszel

olyan sűrűn beteg,és a helyes étkezéssel,ha túlsúlyos vagy akkor le is fogyhatsz tőle,mert pl.:a "barna" kenyér kevesebb szénhidrátot tartalmaz mint "a fehér" kenyér.

 

gombas-sorelvalaszto.gif

Reggelire: Együnk friss gyümölcsöt,salátákat,zöldségeket igyunk gyógyteát(citrom,hársfa,csipkebogyó,menta,vagy borsmentateát) vagy vizet.Ne kávéval és cigarettával indítsuk a napot!!!

Ebédre: vigyünk magunkkal hajszálvékony barna kenyérből készített sajtos, zöldséges, salátás szendvicset otthonról, ha csak a tömegétkeztetés áll a rendelkezésünkre. Ha mégis kénytelenek vagyunk az üzemi konyhát igénybe venni, válasszuk ki a legkevésbé károsat, a legsoványabbat, a legtöbb zöldfőzeléket tartalmazó ételt vagy salátát.

 

  • Vacsorára: együnk vékony szelet rozskenyeret (megpirítva) vagy barna rizst, teljes őrlésű lisztből készült ételeket, s igyunk hozzá gyógyteákat, mert nyugtatják a gyomrot, elősegítik a jó alvást. Estére nem valók a nyers zöldségek és a gyümölcsök. Legfeljebb egy almát rágcsálhatunk el. A zöldségek ugyanis felfújnak, megzavarják az álmot, a gyümölcsök pedig a bélben erjednek, s nyugalmi helyzetben alkoholt termelnek. Ugyanígy van a gyümölcslevekkel is. Aki nem szereti a gyógyteákat, igyon sok szénsavmentes ásványvizet.

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.